דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אגו וצדק לא הולכים עם זוגיות 

מאת    [ 30/01/2013 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2149 פעמים ]

האגו מנהל את מרבית בני האדם בכל תחומי החיים, בזוגיות, בעבודה ובמשפחה. זוגות מתגרשים בגלל אגו, שותפים נפרדים בגלל אגו, בעבודה מתפטרים או מפוטרים בגלל אגו. לאגו יש רצון לשמר את הקיום העצמי שלו.

כשמגיעים אלי זוגות אני יכולה לעזור להם לשים את האגו בצד ולהתחבר למי שהם באמת. כדי לעשות זאת צריך להתחבר למי שאתם באמת, צריך להוריד את ה"המסכה", להגביר את המודעות העצמית, להכיר ולהודות בזה שעד עכשיו האגו ניהל את חייכם, לעשות שינוי וכשזה קורה, זה ישפיע בכל תחומי החיים שלכם. כשאתם זוכים להבין מהי מודעות, קיבלתם את החיים מחדש במתנה.

בעיית התקשורת במערכות יחסים מתחילה כשאנחנו הופכים את הקשר הזוגי למחנות. מחנה שלי ומחנה שלך, זה אומר שאנחנו לא צוות. כבר לא אחת בשביל השני וכך ההבנה והתפיסה שלנו משבשת לנו את שיקול הדעת. אנחנו עסוקים בלהתחשבן עם בן הזוג במקום להבין, עסוקים בדברים שמפריעים לנו לקדם את הזוגיות, עסוקים בלהוכיח את הצדק שלנו, במקום להכיל אחד את השני.

זוגות שרוצים להגביר את רמת המודעות שלהם חייבים לקחת אחריות על החיים שלהם ולהיות במיטבם. הצד האמיתי שבהם לוקח אחריות על החיים ומזיז הצידה את האגו.

כשזה קורה, החיים שלכם משתנים בכל תחום ותחום. הסיבה לשינוי היא בגלל שאתם השתנתם. אתם מתחילים לראות את בני הזוג באופן שונה, אתם זוכים לאהוב אותם מחדש לקבל אותם ללא תנאים. היכולות שלכם משתפרת פלאים בכל פעולה ומקום בהם אתם נמצאים.

לחיות ללא אגו זה לדעת מה הייעוד שלכם, להכיר את עצמכם יותר טוב, ולדעת איפה אתם היום ולאן אתה הולכים, לחיות בלי אגו זה נקרא לחיות. כאשר האדם מגיע להבנה שלמה של כל המציאות, באותו הרגע האגו שלו נעלם לגמרי.                                                                             

אחת התכונות השליליות שאנו משתמשים בזוגיות היא תכונת רדיפת הכבוד שגורמת לנו לנזק אין סופי. הכבוד גורם לכעס, לשנאה, לחוסר יכולת להבין את האמת ובעיקר לא להודות בטעויות.

המלצתי - לנסות להיפטר מהתכונה הזאת של אגו וכבוד כמה שיותר מהר כדי להקדם. הסיבה היחידה שהאגו קיים, משום שהאדם אינו מודע ואינו זוכר את המציאות שבתוכה הוא עצמו קיים. ככל שהאדם מבין את המציאות טוב יותר, כך האגו שלו נעלם יותר.                                                אגו וצדק, לא הולכים עם זוגיות טובה, אלא הולכים זה כנגד זו. חשוב לזכור במלחמה על האגו בזוגיות אין מנצח יש רק מפסידים.

 

דינה ימניק מאמנת ומגשרת זוגית ואישית בעלת ניסיון רב בליווי זוגות במצבי חיים שונים.                     נייד – 052-2664385  http://www.gishurit10.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב